Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

A rendelés feldolgozását a következő termékek szállítási ideje átlagosan 5-10 munkanap. Az aktuális határidőt a visszaigazoló e-mailben találja.

2. Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?

A rendelés visszaigazolását követően telefnon értesítjük a szállítási állapotról.

3. Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási szándékát e-mailben a reklamacio@tailorbutor .hu címen tudja jelezni. Az árut sértetlen állapotban, eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, és a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

4. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

A Tailor Bútor24 Webáruházban banki átutalással vagy kézpénzes utánvételes fizetéssel is fizethet. A pontos fizetési lehetőségekről bővebben a rendelés leadása során értesülhet.

5. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Ha a termék meghibásodott vagy nem működik megfelelően, e-mailben jelezheti garanciális igényét a reklamacio@tailorbutor .hu címen. A reklámozásról és a termék visszaküldéséről részletes tájékoztatást kap az ügyfélszolgálatunktól.

6. Hogyan történik a termék visszaküldése és a csere?

A terméksértetlen állapotban, minden tartozékával, eredeti csomagolásban kell visszaküldeni a következő címre: 2347 Bugyi, Vasvári Pál utca 8 . A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni.

7. Mi történik, ha a bútorozott állapotban érkezik meg?

Ha a termék sérülten érkezik, kérjük, azonnal készítsen fényképeket a sérülésről, és kapcsolatba lép az ügyfélszolgálatunkkal reklamacio@tailorbutor.hu e-mail címen. Munkatársaink gyakran a csere lebonyításában.

8. Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam meg, amit rendeltem?

Ha a rendeléstől eltérő terméke, kérünk, vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@tailorbutor.hu e-mail címen. Kollégáink gyakran a csere lebonyításában.

9. Lehetőséget biztosítanak egyedi rendelésre?

Igen, a Tailor Bútor24 különleges egyedi megrendelések teljesítését vállalja, főként a kárpitozott bútorok esetén. Az egyedi igényekről érdeklődjön e-mailben az info@tailorbutor.hu címen.